Audemars Piguet 2008 Singapore InAugural F1 GP Limited Edition Working Chrono PVD Case with Black Dial Leather Strap
איל''ת איל''ת עברית English
facebook
ראשי אודות מידעון חברים יסודות בהערכה גלריה חדשות קישורים קבצים צור קשר
ראשי » חדשות » ידיעת חדשות
חדשות
הזמנה לכנס "חקר ההוראה באקדמיה כמקדם למידה אפקטיבית"


הזמנה לכנס "חקר ההוראה באקדמיה כמקדם למידה אפקטיבית" (הרשמה כאן)

יום רביעי י' אייר תשע"ו, 18 במאי 2016

המכללה האקדמית כנרת

09:00 – 09:30     התכנסות ורישום

                     מושב ראשון: מושב מליאה

09:30 – 10:00     ברכות ודבר המל"ג:

                            סיביל היילברון, דיקנית בית-הספר למדעי החברה והרוח, המכללה האקדמית כנרת.

                            ניצה דוידוביץ, יו"ר הפורום לקידום ההוראה בישראל.

                            יובל דרור, אוניברסיטת תל-אביב ומכללות כנרת ותל-חי: "דבר תורה חינוכית" על "הוראה אקדמית"

                            ורדה בן שאול, סמנכ"ל הערכת איכות והבטחתה, המועצה להשכלה גבוהה: המועצה להשכלה גבוהה והוות"ת בעשייה למען שיפור איכות ההוראה והערכתה במוסדות להשכלה גבוהה

10:00 – 10:45     הרצאת פתיחה: פאדיה נאסר-אבו אלהיג׳א, ראש המרכז לקידום ההוראה ובית הספר לחינוך, אוניברסיטת תל-אביב: האתגר של הערכת ההוראה ושיפורה בחינוך הגבוה

10:45 – 11:30     פאנל בהנחיית יוסי בר, ראש היחידה לקידום ההוראה, אוניברסיטת חיפה:

                            הוראה בדור הדיגיטלי — פרידה מהפדגוגיה המסורתית? משתתפים: גילה אלברט, המכון הטכנולוגי חולון HIT; דורון פארן, המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה; אוולין זכאי, המכללה האקדמית כנרת; ערן הדס, המכללה האקדמית כנרת; הסטודנטים: שרון בן דוד ויאסין אגברייה, המכללה האקדמית כנרת

11:30 – 11:45     הפסקת קפה

11:45 – 13:15     רצועת מושבים ראשונה

                     מושב שני: תרומת שיטות מגוונות להוראת תחומי דעת יישומיים

                            יו"ר: אורנה מילר, המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

·    אסף הראל, עזריאלי-מכללה אקדמית להנדסה ירושלים:

                             הצעה ליישום עקרונות הניהול המתקדם להוראה באקדמיה

·    ליאת גנץ, אריאלה גורדון-שאג ורחל אייכלר, המכללה האקדמית הדסה ירושלים:

             יישום של שיטות הוראה מבוססות על מקרים קליניים בקורס בראייה דו-עינית

·    דלית גסול, המכללה האקדמית כנרת:

             למידה משמעותית ומנוף לאזור — מודל Win-Win לשילוב מחקר יישומי של סטודנטים במרחבי תיירות

·    אריאלה גורדון-שאג, ליאת גנץ ורחל אייכלר, המכללה האקדמית הדסה ירושלים:

             יחידת הוראה על פרקטיקה מבוססת ראיות שפותחה לסטודנטים לאופטומטריה

                     מושב שלישי: עידוד הלמידה: היכרות עם הסטודנטים כדי להיטיב ללמדם

                            יו"ר: דפנה בר-און אופיר, האוניברסיטה הפתוחה

·    אפרת פיטרסה וזהבה סנטו, המכללה האקדמית גליל מערבי וריקי גרינברג, אוניברסיטת חיפה:

             פיתוח אוריינות מידע בקרב סטודנטים בקורס מתוקשב — חקר מקרה של מכללה בישראל

·    מיכל שודל, האוניברסיטה העברית בירושלים, אהרון רז, אוניברסיטת בן גוריון ואבי קלוגר, האוניברסיטה העברית בירושלים: השפעת סוג המשוב על בחני-אימון (קויז) על דחיינות בקרב סטודנטים

·    ניצה דוידוביץ, אוניברסיטת אריאל: הרגלי קריאה בקרב סטודנטים

·    אפרת פיטרסה, המכללה האקדמית גליל מערבי, טלי היימן, האוניברסיטה הפתוחה ומירי שריד, המכללה האקדמית גליל מערבי: תרומת טכנולוגיות ההוראה והלמידה להנגשת הלמודים האקדמיים והשפעתן על תחושת המסוגלות להשלימם בהצלחה, אצל סטודנטים עם צרכים מיוחדים

13:15 – 14:15     ארוחת צהריים

14:15 – 15:45     רצועת מושבים שנייה

                     מושב רביעי: הוראה רגישת תרבות ומקדמת ערכים של חיים משותפים

                            יו"ר: גילה יעקב, המכללה האקדמית עמק יזרעאל ע"ש מקס שטרן

·    חוה וידרגור, רונדה סופר והדס הובר, מכללת גורדון: חיים יחד: תפיסות סטודנטים מצטיינים על תרומת קורס בדרך למידה סביב פרויקטים לפיתוח יכולותיהם הקוגניטיביות, הפדגוגיות והמנהיגותיות

·    זהבה סמוחה ברקני ורות זוזבסקי, מכללת סמינר הקיבוצים: דיאלוג עם האחר – יוצרים ומקדמים חינוך לשלום

·    אסתי דרור, המכללה האקדמית כנרת: ניהול סמינריון נרטיבי בחינוך כמחקר פעולה פמיניסטי משתף

·    הילה וייס, המכללה האקדמית כנרת: אסטרטגיות חכמת בחינות בקריאה, להצלחה בהבנת הנקרא של מאמרים אקדמיים באנגלית עבור סטודנטים במכללה

                     מושב חמישי: אסטרטגיות של שיתוף כמקדם למידה

                            יו"ר: נעמי דיקמן, הפקולטה לרפואה בגליל, אוניברסיטת בר-אילן

·    גליה אנקורי, המכללה האקדמית תל חי ורונן המר, המרכז הטכנולוגי חולון:

             מלמידה קונסטרוקטיביסטית ללמידה קונטמפלטיבית (contemplative) — הפנמת מושגים ולמידה שיתופית בסיוע יומנים אומנותיים (art journals)

·    נירית רייכל ודורית אלט, המכללה האקדמית כנרת: למידה מבוססת בעיה: ניתוח מקרה

·    נעמי אונקלוס-שפיגל, אוניברסיטת חיפה והמכללה האקדמית כנרת:

             לקלף את הבצל — שימוש בכלים שיתופיים וממושחקים בהוראת הנדסת תוכנה

·    אדם ויילר גור אריה, המכללה האקדמית תל-חי: מה אנחנו יכולים ללמוד על הוראה אפקטיבית באקדמיה (ובאופן כללי) משיעור הגיאומטריה של סוקרטס (המורה של אפלטון מייסד האקדמיה)?

15:45 – 16:30     מפגש פורום מרכזי קידום ההוראה במוסדות להשכלה גבוהה בראשות ניצה דוידוביץ, יו"ר הפורום



פורסם על-ידי בתי ביום 5/9/2016 בשעה 12:00


איל"ת - אגודה ישראלית להערכת תכניות
מכון הנרייטה סאלד |
כתובת: רחוב קולומביה 9, קריית מנחם ירושלים 9658326|
טלפון: 02-6494444 | פקס: 02-6437698
Email: szold@szold.org.il