Audemars Piguet 2008 Singapore InAugural F1 GP Limited Edition Working Chrono PVD Case with Black Dial Leather Strap
איל''ת איל''ת עברית English
facebook
ראשי אודות מידעון חברים יסודות בהערכה גלריה חדשות קישורים קבצים צור קשר
ראשי » חברים » ד"ר עדי לוי-ורד
חברים

ד"ר עדי לוי-ורד

ראש תחום מחקרי הערכה ברשות המחקר (מכללת בית ברל), ראש תכנית ההתמחות במדידה והערכה חינוכית (לימודי תעודה - הכשרה לרכז הערכה בית ספרי)

050-3317398
adilevy77@gmail.com




קורות חיים

קורות חיים – ד"ר עדי לוי-ורד 

פרטים אישיים

שם: ד"ר עדי לוי-ורד

ארץ לידה: ישראל

תאריך לידה: 12/10/1977

פרטי התקשרות: כתובת- שגיא 20 אלפי מנשה, טלפון- 050-3317398, דוא"ל- adilevy77@gmail.com

 

1.     השכלה אקדמית

 

תואר / תעודה

המוסד המעניק והמחלקה

שנת קבלת התואר/התעודה

תואר שלישי (Ph.D) בתחום מדידה והערכה חינוכית. בהנחיית: פרופ' פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א.       

שם הדיסרטציה: האומנם מוכנים מורי העתיד לאתגר של הערכת לומדים? תרומת ההכשרה בהערכה, תפיסות ביחס להערכה וחוללות עצמית בהערכה לאוריינות הערכה של מורים מתחילים.

אוניברסיטת תל-אביב, ביה"ס לחינוך.

2013

תואר שני (M.A.) במגמה לשיטות מחקר, מדידה והערכה בחינוך. סיום בהצטיינות יתרה (ציון גמר: 98, ציון תיזה: 100).

שם עבודת התיזה: מובהקות סטטיסטית מול מובהקות פרקטית – המשמעות, החשיבות, אופן השימוש במדדי גודל אפקט ודיווחם בכתבי-עת מדעיים. בהנחיית: פרופ' פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א.       

אוניברסיטת תל-אביב, ביה"ס לחינוך.

2007

תואר ראשון (B.Sc.) דו-חוגי ב"סטטיסטיקה וחקר ביצועים" וב"היבטים התפתחותיים בחינוך".

אוניברסיטת תל-אביב, הפקולטה למדעים מדוייקים (סטטיסטיקה) + ביה"ס לחינוך.

2004

תעודות מקצועיות נוספות:

 

 

תעודת הוראה – מסלול מתמטיקה לביה"ס היסודי

בית ברל, הסבת אקדמאים

2014

תעודה – עמיתה בתכנית מנדל (תכנית שנתית) לדוקטורנטים מצטיינים בחינוך (מנהלי התכנית: פרופ' מרדכי ניסן ז"ל וד"ר חוה שיין).

מכון מנדל למנהיגות חינוכית, קרן מנדל, ישראל.

2012

 

 

2.     תעסוקה אקדמית

 

מוסד ומחלקה

תפקיד

משנה עד שנה

המכללה האקדמית בית ברל, רשות המחקר

ראש תחום מחקרי הערכה

אוקטובר 2017 - היום

המכללה האקדמית בית ברל, מרכז "קשת" לפיתוח מקצועי

ראש התכנית להכשרת רכזי הערכה בית ספרית (מסלול דו-שנתי), ומרצה בתכנית. 

2012 - היום

המכללה האקדמית בית ברל, הפקולטה לחינוך

חברת סגל ומרצה בקורסים שונים, ביניהם: "הערכה לקידום הלמידה", "שיטות מחקר כמותיות", "הערכת תכניות ופרויקטים חינוכיים", , "הערכה: לקראת מנהיגות חינוכית אפקטיבית", "הערכה בראי היועץ החינוכי" ועוד.

2012 - היום

אוניברסיטת תל-אביב, ביה"ס לחינוך

מרצה בקורס: "מושגי יסוד במדידה והערכת תלמידים"

2012 - היום

האוניברסיטה הפתוחה, היחידה לקידום מקצועי של עובדי הוראה

מנחה בהשתלמות מורים (דו-שנתית) לדרגות 7-9 באופק חדש ("מורה חוקר את עשייתו").

2011 - 2013

המכללה האקדמית בית ברל, יחידת המחקר

סטטיסטיקאית ביחידת המחקר

2006 - 2011

אוניברסיטת תל-אביב, ביה"ס לחינוך

יועצת סטטיסטית לסטודנטים בביה"ס לחינוך, אוניברסיטת ת"א

2005 - 2006

אוניברסיטת תל-אביב, ביה"ס לחינוך

מתרגלת בקורסי "מתודולוגיה מחקרית א+ב".

עוזרת הוראה של פרופ' מנוחה בירינבוים.

עוזרת הוראה של פרופ' פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א.

2003 - 2005

 

3.     פעילות אקדמית:

 

יולי  ,     2016           השתתפות בפרוייקט הארופאי TEACH_EX שהתקיים בקרקוב-פולין, ובאילת-ישראל.

אפריל ,  2014           הצגת פוסטר (הוצג ע"י פרופ' פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א) בכנס של ה -AERA  , פילדלפיה, בנושא:

Modeling assessment literacy of beginning teachers – The contribution of training and conceptions.

פברואר, 2014           כנס אפ"י 2014 (ארגון הפסיכומטריקה הישראלי). נושא ההרצאה:

                                 מסקנות והשלכות העולות מתוך מחקר בנושא מוכנותם של מורי העתיד לאתגר של   הערכת לומדים.

   פברואר, 2013            כנס אפ"י 2013 (ארגון הפסיכומטריקה הישראלי), ירושלים. נושא ההרצאה:              מידול אוריינות ההערכה של מורים מתחילים בישראל: האפקט של מרכיבי        ההכשרה להוראה, תפיסות ביחס להערכה וחוללות עצמית ביחס להערכת לומדים.

יולי  ,    2013             הכנס הבינלאומי השישי להכשרת מורים, ירושלים. נושא ההרצאה:

Are Future Teachers Prepared for the Challenge of Learning Assessment?

4.     תחומי מחקר ופרסומים אקדמיים עיקריים

 

4א. מאמרים בכתבי עת שפיטים

 

Nasser-Abu Alhija, F., & Levy, A. (2009). Effect Size Reporting Practices in Published Articles. Educational and Psychological Measurement ,69(2), 245-265.

Levy-Vered, A. & Nasser-Abu Alhija, F. (2015). Modeling Beginning Teachers' Assessment Literacy: The Contribution of Training, Self-Efficacy and Conceptions of Assessment. Educational Research and Evaluation, 21(5-6), 378-406. 

 

לוי-ורד, ע' (2013). "זה לא הוגן!" הקשר בין מידת השיתוף בתהליך ההערכה לבין שביעות רצון הסטודנטים מההערכה. הוראה באקדמיה, 3 (אייר, תשע"ג), 37-33.

לוי-ורד, ע' (טרם פורסם). לפרוץ את גבולות ההערכה באקדמיה – הצעת עקרונות יישומיים להערכת הלמידה. רב-גוונים: מחקר ושיח, גיליון בנושא למידה פעילה ומערבת בהשכלה הגבוהה.

 

 

 

4ב. פרק בספר

Huber-Shelly, H. & Levy-Vered, A. (2017). Theory and practice of alternative assessment in higher education. In: H. Vidergor & O. Sela (Eds.), Innovative Teaching Strategies for Lifelong Learning in Higher Education: From Theory to Practice.

 

 

 

 

4ג. דוחות מחקר והערכה

 

 

לוי-ורד, ע' (2017). עמדות סטודנדטים לפני ואחרי קורס אקדמי ביחס לאיכות החיים של אנשים עם מוגבלות שכלית. יחידת הערכה ומחקר, קרן שלם.

לוי-ורד, ע' (2017). הערכת תכנית סביבה תומכת לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. יחידת הערכה ומחקר, קרן שלם.

לוי-ורד, ע' (2014). פרויקט  'שיעור ביחד': הצלחות ותובנות משנת פעילות ראשונה. במסגרת ובמימון קרן טראמפ ועמותת שיעור אחר. מוגש לעמותת שיעור אחר.

לוי-ורד, ע' (2013). מיזם 'שיעור ביחד': הערכת הפיילוט. במסגרת ובמימון קרן טראמפ ועמותת שיעור אחר. מוגש לעמותת שיעור אחר.

פאול, א', היישריק, מ', לוי, ע' ואנטין, פ' (2009). מבית ספר לבית חינוך: תפיסות ועמדות של כלל תלמידי ותלמידות רשת אמי"ת בשנה"ל תשס"ט. היחידה למחקר והערכה. המכללה האקדמית בית ברל. מוגש לרשת אמי"ת.

 

פאול, א', לוי, ע' ואנטין, פ' (2009). מבית ספר לבית חינוך - תשס"ח. היחידה למחקר והערכה. המכללה האקדמית בית ברל. מוגש לרשת אמי"ת.

 

5.מלגות ופרסים

 

ספטמבר 2016 מצטיינת הוראה (בקטגוריית קורסים של מעל 50 סטודנטים) במכללה האקדמית בית ברל.

פברואר 2014  פרס על עבודת דוקטורט מצטיינת לשנת 2014 מטעם ארגון הפסיכומטריקה הישראלי (אפ"י).

2012-2011      מלגת קיום מלאה מטעם "מכון מנדל למנהיגות חינוכית" (קרן מנדל ישראל).

2011-2010      מלגת קיום ע"ש חיים וג'ואן קונסטנטינר (אוניברסיטת תל-אביב), במהלך התואר השלישי.

מאי   2006      מלגת הצטיינות מטעם ביה"ס לחינוך (אוניברסיטת תל-אביב), בגין הישגים בלימודי ה-M.A. .

2006-2005      מלגת קיום מביה"ס לחינוך (אוניברסיטת תל-אביב), בגין הישגים בלימודי ה-M.A. .

מאי   2002      מלגת הנצחה ע"ש איתן אמיתי ז"ל ותעודת הצטיינות מראש בי"ס לחינוך, בגין הישגים ב- B.A..

 

 

מאמרים ופרסומים

מאמרים בכתבי עת שפיטים

  • לוי-ורד, ע' (2013). "זה לא הוגן!" הקשר בין מידת השיתוף בתהליך ההערכה לבין שביעות רצון הסטודנטים מההערכה. הוראה באקדמיה, 3 (אייר, תשע"ג), 37-33.
  • לוי-ורד, ע' (טרם פורסם). לפרוץ את גבולות ההערכה באקדמיה – הצעת עקרונות יישומיים להערכת הלמידה. רב-גוונים: מחקר ושיח, גיליון בנושא למידה פעילה ומערבת בהשכלה הגבוהה.

דוחות מחקר והערכה

  • לוי-ורד, ע' (2017). עמדות סטודנדטים לפני ואחרי קורס אקדמי ביחס לאיכות החיים של אנשים עם מוגבלות שכלית. יחידת הערכה ומחקר, קרן שלם.
  • לוי-ורד, ע' (2017). הערכת תכנית סביבה תומכת לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. יחידת הערכה ומחקר, קרן שלם.
  • לוי-ורד, ע' (2014). פרויקט  'שיעור ביחד': הצלחות ותובנות משנת פעילות ראשונה. במסגרת ובמימון קרן טראמפ ועמותת שיעור אחר. מוגש לעמותת שיעור אחר.
  • לוי-ורד, ע' (2013). מיזם 'שיעור ביחד': הערכת הפיילוט. במסגרת ובמימון קרן טראמפ ועמותת שיעור אחר. מוגש לעמותת שיעור אחר.
  • פאול, א', היישריק, מ', לוי, ע' ואנטין, פ' (2009). מבית ספר לבית חינוך: תפיסות ועמדות של כלל תלמידי ותלמידות רשת אמי"ת בשנה"ל תשס"ט. היחידה למחקר והערכה. המכללה האקדמית בית ברל. מוגש לרשת אמי"ת.
  • פאול, א', לוי, ע' ואנטין, פ' (2009). מבית ספר לבית חינוך - תשס"ח. היחידה למחקר והערכה. המכללה האקדמית בית ברל. מוגש לרשת אמי"ת.

 



איל"ת - אגודה ישראלית להערכת תכניות
מכון הנרייטה סאלד |
כתובת: רחוב קולומביה 9, קריית מנחם ירושלים 9658326|
טלפון: 02-6494444 | פקס: 02-6437698
Email: szold@szold.org.il