Audemars Piguet 2008 Singapore InAugural F1 GP Limited Edition Working Chrono PVD Case with Black Dial Leather Strap
איל''ת איל''ת עברית English
facebook
ראשי אודות מידעון חברים יסודות בהערכה גלריה חדשות קישורים קבצים צור קשר
ראשי » חברים » ד"ר ברברה רוזנשטיין
חברים
ד"ר ברברה רוזנשטיין

ד"ר ברברה רוזנשטיין

מעריכה ויועצת עצמאית

08-8571256
rosensteinbarbara@gmail.com


קורות חיים להורדה     באנגלית   



קורות חיים

ד"ר ברברה רוזנשטיין פעילה בתחום ההערכה מאז 1986, כשעבדה בפרויקט של קרן ברנארד ואן-ליר לקהילה וגיל הרך בשדרות. עבודתה בהערכה מתמקדת בפיתוח קהילה, חידושים בחינוך, תחום הגיל הרך, ושונות בחברה. ד"ר רוזנשטיין פרסמה מאמרים בכתבי-עת מדעיים ובקבצים ספרותיים על שימוש בתמונות ווידאו בהערכה, הוראת הערכה, הערכה ולמידה ארגונית, ורפלקציה. היא מלמדת במחלקה לחינוך באוניברסיטת בן גוריון בנגב את הקורסים "תיאוריות של הערכה" ו"אתיקה בהערכה", והיא נמנית על מיסדי האגודה הישראלית להערכת תכניות (איל"ת), בה היא מכהנת כיו"ר. כמו-כן הציגה את ישראל בוועד המנהל של הארגון הבינלאומי לשותפות בהערכה IOCE)), 2002-2005, והשתתפה בכנסים בילאומיים וארציים רבים.

תחומי התמחות

  • בניית יכולת הערכה
  • רב-תרבויות
  • חברה
  • חינווך
  • ייעוץ

מאמרים ופרסומים

Rosenstein, B. (2016) The Status of National Evaluation Policies Worldwide. Independent Evaluation Office of UNDP, Proceedings from the Fourth International Conference on National Evaluation Capacities, UNDP, New York, June 2016.

 

Rosenstein, B. and Helena Desivilya Syna,; (2015) co-editors. Evaluation and Social Justice in Complex Sociopolitical Contexts. New Directions for Evaluation Volume 2015, Issue 146,Summer 2015

Mapping Status of National Evaluation Policies 2nd edition


http://www.pfde.net/index.php/publications-resources/global-mapping-report-2015.

Mapping of National Evaluation Policies, for Parliamentarians Forum for Development Evaluation and EvalPartners.

Levin-Rozalis, M. and Rosenstein. B.(2003) A Mentoring Approach to the One-Year

Evaluation Course. The American Journal of Evaluation, 24./2, 245-259.

Levin-Rozalis, M. and Rosenstein. B. (2005). The Changing Role of the Evaluator in the Process of Organizational Learning. The Canadian Journal of Program Evaluation Vol. 20 No. 1. 81–104.

Levin-Rozalis, M. and Rosenstein. B. (2009). Capacity Building in the Era of Globalization. Katherine Ryan and J. Bradley Cousins (Eds.) The SAGE  International Handbook for Educational Evaluation, Chapter 11, 191-212. CA.: Sage.

Rosenstein. B. and Englert Elal, P. (2008). The Road to Evaluation Capacity Building; A Case Study from Israel. The Canadian Journal of Program Evaluation 23/2.  83–102. ISSN 0834-1516 Copyright © 2011 Canadian Evaluation Society.

Rosenstein. B. (2006) Israel: The Israeli Association for Program Evaluation. Creating and Developing Evaluation Organizations. Lessons learned from Africa, Americas, Asia, Australasia and Europe. Lima:desco.

 

Rosenstein. B. (2004).Evaluating with Diversity in Israel,  Sandra Mathison (Ed.)  Encyclopedia of Evaluation, 101. CA: Sage.

Rosenstein. B. (2002).The Sorcerer's Apprentice and the Reflective Practitioner. ReflectivePractice, 3/3, 256-261.

Rosenstein. B. (2002). Video use in Social Science Research and Program Evaluation. International Journal of Qualitative Methods 1 (3). Article 2. http://www.ualberta.ca/~ijqm

Rosenstein. B. (2000). Video Use for Program Evaluation: A Theoretical Perspective. Studies in Educational Evaluation, 26. 373-394.

Rosenstein. B. (1997) A Reflective Case Method Using Video for Program Evaluation, in Hans E. Klein (Ed.)Interactive Teaching and Learning: Case Method and Other Techniques, (Needham, Mass.: WACRA)

 

 

פרסומים וקבצים להורדה



איל"ת - אגודה ישראלית להערכת תכניות
מכון הנרייטה סאלד |
כתובת: רחוב קולומביה 9, קריית מנחם ירושלים 9658326|
טלפון: 02-6494444 | פקס: 02-6437698
Email: szold@szold.org.il