Audemars Piguet 2008 Singapore InAugural F1 GP Limited Edition Working Chrono PVD Case with Black Dial Leather Strap
איל''ת איל''ת עברית English
facebook
ראשי אודות מידעון חברים יסודות בהערכה גלריה חדשות קישורים קבצים צור קשר
ראשי » חברים » תרצה מרגולין
חברים
תרצה מרגולין

תרצה מרגולין

מנהלת מחקרי הערכה ובקרה בקרן רש"י

054-2094854
tirzahm@rashi.org.il
http://www.rashi.org.il/#!home-page-hebrew/c1j92


קורות חיים להורדה     בעברית   באנגלית   



קורות חיים

\\hps\Public\מדידה והערכה_למידה ארגונית\למידה ארגונית

_____________________________________________

השכלה אקדמית

1996–2001         אוניברסיטת בר אילן תואר שני  מוסמך בייעוץ חינוכי -מסלול תיזה

1987–1990         אוניברסיטת בר אילן, תואר ראשון בייעוץ חינוכי וחינוך בלתי פורמלי. התמחות: יעוץ קבוצתי

ניסיון בעבודה

2010                מעריכת תכניות, מינהלת מדידה והערכה, מטח

2013-2010 מנהלת מחקר הערכה של "עיר ללא אלימות". התפקיד כלל את הקמת תשתית המחקר המקיפה 13 יישובי העמקה, בניית כלי מחקר איכותניים וכמותניים, גיוס והכשרת רכזי הערכה, ביצוע המחקר, איסוף ועיבוד נתוני משטרה וכתיבת דוחות.

2015-2011 מנהלת מחקר הערכה של התכנית הלאומית לילדים ולנוער בסיכון. התפקיד כולל את כתיבת ההצעה ובניית מתווה המחקר, סקירת ספרות, פיתוח כלי מחקר ואיכותניים וכמותניים, גיוס והכשרת רכזים, עיבוד נתונים איכותני וכמותי לרבות מידע ממערכת התכנית וממאגרי מידע מוסדיים, כתיבת דוחות והצגות ממצאים לגורמים שונים. בנוסף, השתתפות בדיונים בוועדה הבין משרדית והערכה של מודל האגדים בתכנית (מחקר מודל האגדים ממשיך עד ל 2018)

2015-2013 הערכת "מרכזי נעורים" של ארגון "מעשה" ביישובים הדרוזיים. הערכה מעצבת וכן פיתוח כלי וביצוע מחקר כמותי להערכת תוצאות ההתערבויות.

2015- הערכת מיזם 929 לקריאה משותפת בתנך. פיתוח כלים וניטור מידע להערכת היכרות והשפעת המיזם בקרב קהלים ושנים ומעורבות בתהליכי תכנון אסטרטגי.
כתיבת הצעות מחקר למכרזים, מסייעת בעיבוד נתונים וכתיבת דוחות של תכניות חינוכיות נוספות (התיכון הווירטואלי, נחשון, מעברים באילת וחיים משותפים), חברה בצוות למידה ארגונית במינהלת ובוועדת המחקר של Care Giver Israel

2003–2010     חוקרת במרכז אנגלברג לילדים ונוער במאיירס ג'וינט מכון ברוקדייל. שותפה  ומנהלת מחקרי הערכה במגוון פרויקטים:

1.      פרויקט PACT לקידום יוצאי אתיופיה בערים נבחרות (2003–2006) ומיוני 2008 ועד ספטמבר 2010 מנהלת המחקר ברמה הארצית.

2.      שותפות ECHAD לקידום הגיל הרך בחברה הערבית 2004–2008

3.      מרכזי ילדים -הורים בשפרעם והמודל הנייד 2007–2008

4.    המרכז לגיל הרך ברמת שקמה, רמת-גן בשנים 2007, 2009

5.    יוזמת אלברט ויצמן בבת-ים בשנים 2008–2009

6.    פרויקט גמל"א בערים נבחרות בשנים 2004–2005

עבודתי כללה: כתיבת הצעות מחקר, סקירות ספרות, כתיבת דוחות ותקצירים בעברית ובאנגלית, בניית תכנית תקציבית, בניית מערך המחקר וכלי המחקר, איסוף ועיבוד נתונים (איכותניים וכמותיים), וכן הצגת ממצאים בפורמים שונים ובכנסים. המחקרים כללו שימוש בשיטות מחקר כמותיות ואיכותניות על כל המשתמע מכך. בנוסף, הערכת PACT ו-ECHAD כללה גם מרכיב ייעוצי וליווי מקצועי ברמת הפרויקט וברמה יישובית.  
ייצוג המכון בוועדה המקצועית לגיל הרך ב"אשלים" ומעורבות ביוזמות כלל-ארגוניות לרבות הטמעת אופיס 2007 ותהליך תו איכות במכון.

1998–2003       "טורו קולג'"- מנהלת מדור רישום ויועצת אקדמית קליטת תלמידים חדשים, ריכוז מערך השיווק והייעוץ לסטודנטים ולקבוצות וארגונים.

1999–2002       פרויקט "נאמני מחשב" עירית מעלה אדומים. מנחת קבוצות תלמידים ומורים וייעוץ לצוות היוזמה.

1990–1997       מנהל הסטודנטים - משרד הקליטה, ס. מנהל המחלקה לחברה ותרבות ורכזת הדרכה ארצית. התפקיד כלל: תקצוב, ייזום פרויקטים, גיוס, הדרכה והערכת עובדים, עבודה עם שירותי הייעוץ, מחוזות משרד הקליטה, הסוכה"י והמוסדות להשכלה גבוהה.

1995–1996       חט"ב אורט מינקוף - יועצת שכבת ז', ריכוז "כישורי חיים" ושת"ל.

1994–1995       תיכון מקיף ע"ש סליסברג - יועצת שכבת י"א, מנחת "תגבור".

1987–1990       אוניברסיטת בר אילן ומנהל הסטודנטים- מדריכת הסטודנטים העולים.

 

ניסיון בהוראה אקדמית

2006–2011       מכון לנדר- פסיכולוגיה, כתיבה מדעית ואקדמית, מעברים

2002–2004       המכללה להנדסה ירושלים; מרצה לכתיבה מדעית וטכנולוגית

2001–2003       המכללה לישראל; מרצה לסטטיסטיקה ויישומי מחשב

2000–2002       טורו קולג' –הוראת אוריינות אקדמית, סטטיסטיקה ופסיכולוגיה


קורסים נוספים והשתלמויות

2014                     מיומנויות בהנחיית קבוצות , מיד"א אשלים.

2005–2006         מאיירס ג'וינט מכון ברוקדייל- דמוגרפיה, מודלים לא לניארים, ו SPSS למתקדמים.

1993–1996         הכשרת מטפלים משפחתיים בגישה אינטגרטיבית בת.ל.מ. סמינר הקיבוצים.

1993–1994         קורס מורי דרך למשלחות "מצעד החיים" בפולין.

1992–1993         קליטת נוער עולה- הג'וינט ובי"ס לעו"ס באוניברסיטת תל - אביב.

1992–1993         סדנה לקונפליקטים בין אישים ובין תרבויות "קרן איידנאואר" באוניברסיטה העברית.

 

שונות

שפות: אנגלית – עברית ברמת שפת אם.            אזרחות נוספת: אמריקאית.

שליטה בתוכנות OFFICE אינטרנט ו-SPSS לרבות תכנת הניהול של הסקרים המקוונים

 

חברה בארגון המעריכים האמריקאים AEA ובארגון איל"ת

שותפה בצוות "למידת עמיתות" לקידום שיח בין מעריכים

שרות צבאי                              

בשנים 1985-87 מורה חיילת במושב "מדרך עוז" שחרור בדרגת סמל

 

פרסומים ודוחות הערכה נבחרים

  1. קדם, ע. מרגולין, ת. (2013). "דרוש/ה שותפ/ה" – הערכת איכות השותפות בתכניות חברתיות. בתוך, לוסטיג,ר. עורכת.  אסופת מאמרים לכנס איל"ת, תשע"ג
  2. רוזנברג, ל., מרגולין, ת. קדם, ע. פרוינד, ט. (2014). בחינת התועלת של ההערכה בשדה החברתי בישראל, תפיסות ושימושים במחקרי הערכה בקרב גורמים מממנים של תכניות חברתיות בישראל. קרן רוטשילד קיסריה והמרכז לטכנולוגי חינוכית, מטח תל-אביב. 
  3. ארידן, ר. מרגולין, ת. (2013). הורים ילדים וקהילה תאוריה ויישום בשילוב יוצאי אתיופיה בישראל, אשלים, ג'וינט ישראל.
  4. מרגולין, ת. קדם, ע. פרוינד, ט. (2013). התכנית הלאומית לילדים ולנוער בסיכון, הערכת התכנית דוח  מס' 3 מוגש למשרד הרווחה והשירותים החברתיים. המרכז לטכנולוגיה חינוכית, מטח, תל אביב.
  5. מרגולין, ת. קדם, ע. פרוינד, ט. (2012). התכנית הלאומית לילדים ולנוער בסיכון, הערכת התכנית דוח  מס' 2 מוגש למשרד הרווחה והשירותים החברתיים. המרכז לטכנולוגיה חינוכית, מטח, תל אביב.
  6. מרגולין, ת. קדם, ע. פרוינד, ט. (2012). התכנית הלאומית לילדים ולנוער בסיכון, הערכת התכנית דוח  מס' 1 מוגש למשרד הרווחה והשירותים החברתיים. המרכז לטכנולוגיה חינוכית, מטח, תל אביב.
  7. מרגולין, ת. (2012). יצירת תקן למדידה איכותנית במחקר הערכה. בתוך: אנליזה ארגונית, גיליון מס' 18, ספטמבר 2012 עמ' 111-104.
  8. פרוינד, ט. קדם, ע. מרגולין, ת. (2011). התכנית עיר ללא אלימות –מחקר הערכה דוח בינים 1. מוגש ללשכת המדען במדרש לביטחון הפנים: תל-אביב, מטח
  9. מרגולין, ת.  גירש, י. ובן-סימון, ב. (2010). הערכת יוזמת אלברט-ויצמן בבית-הספר הרא"ל בבת-ים  דוח מסכם. ירושלים: מאיירס – ג'וינט – מכון ברוקדייל.
  10. חביב, ג. מרגולין, ת', קונסטנטינוב, ו' (2008). פרויקט פאקט לקידום ילדים יוצאי אתיופיה, ממצאים מרכזיים מהערכת הפרויקט בערים נבחרות. מאיירס – ג'וינט – מכון ברוקדייל.
  11. מרגולין, ת.  גירש, י. ובן-סימון, ב. (2008). פרויקט PACT לקידום ילדים יוצאי אתיופיה והוריהם: הערכת מעורבותם של שירותי הרווחה בפרויקט. מחקר הערכה בערים עפולה, נתניה ובית  שמש. ירושלים: מאיירס – ג'וינט – מכון ברוקדייל
  12. ריבקין, ד. מרגולין, ת. ניג'ם, פ. (2008)  שותפות ECHAD לקידום הגיל הרך באוכלוסייה הערבית הערכת שלב II - דוח ביניים II. ירושלים: מאיירס – ג'וינט – מכון ברוקדייל.
  13. מרגולין, ת. ליפשיץ, ח. (2005) צוות הערכה כמשאב מפרה ומעודד למידה הדדית בהבניית השותפות בין נותני שירותים וגורמים בקהילת יוצאי אתיופיה בפרויקט PACT. בתוך: לוסטיג. ר. אסופת  מאמרים מכנס איל"ת האגודה הישראלית להערכת תכנית מהתיאוריה לשדה ובחזרה, המכללה האקדמית עמק יזרעאל בשיתוף אוניברסיטת בן-גוריון ומאיירס ג'וינט מכון ברוקדייל.
  14. ליפשיץ, ח. מרגולין, ת. (2004) הערכת פרויקט PACT בעיר עפולה ממצאים נבחרים מהערכת הפרויקט בשנת ההפעלה השלישית 2004-2003. מאיירס – ג'וינט – מכון ברוקדייל.
  15. ליפשיץ, ח. מרגולין, ת. (2003) הערכת פרויקט PACT בעיר קריית ים ממצאים נבחרים מהערכת הפרויקט בשנת ההפעלה הראשונה 2003-2002. מאיירס – ג'וינט – מכון ברוקדייל.

תחומי התמחות

  • ייעוץ קבוצתי
  • ייעוץ למערכת
  • כמותני

פרסומים וקבצים להורדה



איל"ת - אגודה ישראלית להערכת תכניות
מכון הנרייטה סאלד |
כתובת: רחוב קולומביה 9, קריית מנחם ירושלים 9658326|
טלפון: 02-6494444 | פקס: 02-6437698
Email: szold@szold.org.il